Menu
Orlobus
  • Business
  • Cestování
  • Dům a zahrada
  • Hobby
  • Krása
  • Móda
  • Peníze
  • Web
  • Zboží
  • Životní styl
Orlobus

Jak pomoci restauracím

Posted on 27. 12. 201811. 5. 2023

Ty doby už jsou pochopitelně dávno pryč. Dávno je pryč čas, kdy se obsluha ani neobtěžovala obsluhovat, a to kolikrát ani, když dostala tuzér, kdy se kuchaři rozhodně nevyznačovali kuchařským uměním, nádobí bývalo omlácené a nedokonale umyté, a to všechno jenom proto, že veškerý personál pracoval za tabulkové platy a proto neměl žádnou motivaci a nepředřel se.
stoly restaurace
Ty doby už jsou dávno ty tam. Totiž… jak kdy a jak kde. Protože dnes už pracuje každý za dohodnutý plat, každému jde o práci a o zisk a mělo by tak platit „náš zákazník, náš pán“, jenže přesto tomu tak není vždy a všude.
Příčiny toho, proč nejsou všechny restaurace na výši, jsou různé. Někde se šéf či majitel minul povoláním, někde se škudlí na zaměstnancích tak, že tito ani dnes nechtějí pracovat, a někde třeba stejně jako kdysi nejsou lidi. Protože práce v pohostinských zařízeních, to není vždy procházka růžovou zahradou, a ty platy, za které tam personál nejednou pracuje, jsou až příliš nízké a nebýt tuzérů, leckdo by nevyžil. A že by se nejednou zákazníci na dýšku předali…
Prostě máme restaurace dobré, ne až tak dobré a také ty úplně pod psa. Případně pro kočku.
Kolikrát si třeba objednáme a pak jen sedíme a čekáme, stejně jako host v tom vtipu, v němž mu vrchní praví, že není kam spěchat, protože mají otevřeno dlouho do noci! Nebo kolikrát nedostaneme to, co jsme si představovali, ale to, co bychom si dokázali uklohnit i my sami doma! A kolikrát se nás pokusí na samý závěr ještě „natáhnout“!
mísa oliv
V takových chvílích se radí . Nejsme-li spokojeni, není důvod, abychom v takovém podniku déle setrvávali. Měli bychom dát přiměřeně najevo svou nespokojenost, a nedojde-li k nápravě, pryč odsud. Stejně jako pryč odsud, pokud nám přinesou nějaký blaf, který se nedá ani pozřít, a zdráhají se nám ho vyměnit za jiný, snad lepší. A rozhodně si v tu chvíli nepočínat jako ve scénce Felixe Holzmanna v restauraci U nudle, kde „nechal mi tu dvacku tuzéra a utek bez placení“.
Je třeba dát najevo svůj názor. Dnes už se to může všude, proč tedy ne v restauraci, že?
Protože peníze, jimiž za služby platíme, musí být vždy kvalitní. A za kvalitní peníze máme právo žádat i kvalitní servis. A jestli to dotyční lépe neumí? No tak ať zkrachují a jdou dělat něco jiného. Škoda jich nebude.

Nejnovější příspěvky

  • Domácí vodárny: Jak zajistit efektivní zásobování domácnosti vodou
  • Řeznické vály: Klíčová součást profesionální i domácí kuchyně
  • Terracuza: Tradiční olivové produkty přímo ze srdce Sardinie
  • Arduino v IOT – příklady a inspirace
  • Montáž nábytku.
©2025 Orlobus | Powered by SuperbThemes & WordPress
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím