Jako obyčejný spotřebitel, čtenář, člověk už míváte stavy nechuti si něco prohlížet, nebo číst. Máte určitě stejný pocit, jako každý, kdo si otevře dvojstránku v časopise a tam nenajde nic, co by jej zajímalo. Všude jen reklamy a reklamy! A víte o tom, že už si toho všimli všichni a dostalo to dokonce název? Říká se tomu clutter.
Všeho moc škodí

nařízení

  • Jak otravné je, když se chcete dočíst zajímavou informaci, a webová stránka je zahlcena reklamami od jednoho produktu, o kterém ale nechcete vědět vůbec nic! A přesto se Vám stále motá před očima jen ten jeden produkt. A všechny jeho výhody a klady. Vy ale nechcete nic takového číst! Hledáte onen článek, který se ve změti reklam ztrácí. Přejde Vás okamžitě chuť na rozšíření obzoru, nemyslíte? Jaká škoda, že ten zatracený clutter je i na těchto stránkách.
  • To samé v časopisech. Ty nestojí málo. Bývají na křídových papírech, ale přesto se tam najdou stránky, které jsou přesycené reklamou, která Vás vůbec nezajímá. Co uděláte příště, až budete stát před novinovým stánkem? Budete hledat název časopisu, který si nechcete koupit.
  • Ono stačí to soustavné přerušování televizních pořadů reklamou. Nejabsurdnější je snad ta, která v nejnapínavějším okamžiku celého filmu naskočí se slovy: Abyste mohli nerušeně sledovat televizní program! No, není to výsměch divákům? Sedíte-li večer před  televizní obrazovkou a chcete se nechat na závěr dne pobavit, jediné, co děláte, že přepínáte programy a ptáte se svého partnera: Tak kterou reklamu chceš pustit? A že filmy trvají o hodinu déle, než je jejich vysílací čas? Na to si snad nikdo nechce zvykat.

reklamy
Nenapadá Vás také, že je všechno nějak přehnané? Cožpak může mít clutter nějaký efekt? Leda záporný. Lidi otravuje a rozhodně nemá ten efekt, který by měl mít. Je to všechno nějak špatně nastavené. Neudělá s tím někdo něco?

Čeho je moc, toho je nekonečno
4.2 (84%)15